nurlu

nurlu
@nur_srcl
yarı zamanlı öğretmen, tam zamanlı bir fani öğrenci.
Hayır, dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. Ya da hiçbir şey çıkmaz.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç değilse kendine yumuşak yürekli ol.
Edebiyat
Hepimiz geleceği çok fazla düşünüyoruz bu sebeple de bugünümüzü heba ediyoruz.
Sayfa 162·Kitabı okudu