“ Oradan ayrılırken kendi kendime diyordum ki : bu adamdan daha bilgeyim.Doğrusu ikimizin de güzel, iyi bir şey bildiğimiz yok belki ama o , hiçbir şey bilmezken bildiğini sanıyor oysa ben bilmiyorsam bildiğimi de sanmıyorum .Öyle sanıyorum ki ben ondan biraz daha bilgeyim çünkü bilmediğim bir şeyi biliyor diye geçinmiyorum”