Oğuz Atay ile ilk tanıştığım kitap oldu. Çok akıcı olacağını düşünerek başlamıştım kitaba fakat bazı bölümleri beni okurken çok zorladı. Özellikle kitabın üçüncü bölümünde noktalama işaretlerinin olmaması kitabı 4 ayda bitirmeme sebep oldu desem, yeridir. İlk iki bölümü ise su gibi okundu. Hayatınızın belirli dönemlerinde tekrar tekrar okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Çünkü bu kitap size her yaşınızda farklı şeyler verecektir...