Nur Demirkan

Enkazdan çıkarabildiğim bazı kitaplarım. Elime kitap değmesini bile özlemişim...
Nur Demirkan
Geçmiş olsun. Daha güzellerine ve çoklarına kavuşursunuz inşallah....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Berat kandiliniz mübarek olsun. Allah sevdiklerinizle beraber mutlu ve huzurlu bir şekilde yaşamayı nasip etsin.💚
Berat Kandili
Nur Demirkan
Hayırlı kandiller:)
Naçizane bir UYARI (!!!)
⁉️Uzun zamandır bu mecraları kullanan biri değilim aktif "Sosyal Medya" kullanıcısı olmaya bu sene başladım bile diyebilirim. Buralarda gün geçmesin ki yeni bir farkındalık geliştirmeyeyim:) Bazı insanlar gerçekten çok profesyonel ve gerçekten çok 'Personalı'(maske) Çok Beyfendi/Hanımefendi, çok dindar, çok bilgili,çok entelektüel, çok iyi,kısaca çok "ÇOK"... Bize çizdiği profil bu, fakat biraz müsade edilince ya da edilmese bile üslubu ele veriyor özündeki gerçeği Kendi kiriyle sizin de beyazınızda iz bırakıyor. Dikkat etmek gerekiyor bazen de üslup değil sözler doğruların celladı olabilir, her güzel belâgat'e aldanmayınız zira Hitler'i melek gibi gösteren Joseph Goebbels de bir söz ustasıydı:) 😉😎
1000Kitap
Nur Demirkan
Birçoğu gerçekten dindar,bilgili, entelektüel vs. kişilerle tanışmadığı için kendini öyle sanıyor. Cevizin kabuğu kırılınca içindeki ortaya çıkıyor. Çevremde de dikkat ettiğim kadarıyla bu kişilerin gerçekte yapamadıklarını sosyal medyada yapmış gibi gösterdiklerini düşünüyorum.