-Daha nüfuskağıdı bile yok herifin, bir de hükümete hakaret edecek ha!
-Ulan biz hergün hakaret ediyoruz ya...
-Sen bize bakma Baba. Evet, hergün hakaret ediyoruz ama , bizi adam yerine koymadıklarından aldırmıyorlar. Polisler bile duymazdan geliyor bizi. Aydın denilenlerden, çok okuryazarlardan biri hükümete hakaret etsin de bak ne oluyor, adamın tiftiğini atarlar be!