Kitabı okudum. O kadar beğendim ki. Kısa olmasına rağmen sizi sürüklüyor. Sanki 400 sayfalık bir kitap okumuş gibi hissediyorsunuz. Ölen kişiler için bazılarına oh olsun -evet bu kadar acımasız oluyorsunuz- bazılarına ise keşke ölmeseydi, bazılarına ise ihanet etmeseydin ölmezdin diyorsunuz. Her sayfada farklı korku, heyecan, mutluluk gibi türlü duygular hissediyorsunuz. Bence mükemmel bir kitap. Kötü sonlu olmasını göz ardı edecek kadar. İncelememi okumaya vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.