Kitabın ilk ilgimi çeken kapağı sonra reklamıydı hadi dedim bir şans verelim ortalara doğru Noraya anlam veremedim çok kez bıraktım okumayı sıktı dili ,konu git gel git gel , kararsızlığı intahar kararını alan biri o kadar kararsız kalmaz diye düşünüyorum sonu o kadar belli idi ki geldiği yaşamlara adapte olamaması ve son yaşamı sevdiği halde ordan çekilişi sevemedim sonu ise tam bir muamma en azından eski hayatından sonrası biraz işlenebilirdi olmadı okunur ama bir daha bakılmaz
Serinin 1 ve 2. Kitaplarının gerisinde kısa tutulmak istenen bir kitap olmuş serinin ilk iki kitabını 2 günde okurken son kitabı okumak için okudum sıktı ve sarmadı yazarın diline ve zekasına ne oldu anlayamadım neden hızlı bir final koymak istedi çözemedim son kitap hayal kırıklığı ama seriye şans verilebilir kötü değil aşk aşk değil kovalamaca daha doğru
Zümrüt YeşilKerstin Gier · Pegasus Yayınları · 20172,172 okunma