"Gösterişin, torpilin, kibrin ve sayamadığım binlerce putun kol gezdiği bu çağda; bir bakışın, bir duruşun, bir hayatın sadeliğine inanıyorum."
/SAYFA 88/
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yaşıyor olmak, savaşıyor olmaktan başka bir şey değildir.
Bir gün son nefesimizi verdiğimizde bize yapılan ilk saldırıyı tamamen püskürtmüş oluruz.
/İSMET ÖZEL/
“Şimdi ölüm çok kolay uğrayabilir bana ! Ama ben yaşayabildiğim sürece ölümü karşılamaya gitmemeliyim. Elbette , bir gün ölümle karşılaşırsam - ki karşılaşacağım - önemli değil , önemli olan şu ki benim yaşamım veya ölümüm başkalarının yaşamını nasıl etkileyecek ?
/ KÜÇÜK KARA BALIK /
“Selam güzel ay!”
“Selam Küçük Kara Balık. Nereden böyle ? “
“ Dünyayı dolaşıyorum.”
“ Dünya çok büyüktür , her yerini dolaşamazsın ki ! “
“Olsun.Gücüm yettiği yere kadar kadar giderim.”