...Oysa yeryüzü,insanın yeteneklerini geliştirme yeri değil midir ? Şehir,ufkumuzu düşüncemizi,duygularımızı büsbütün karartıyor.Yaşamayı hep böyle kör, sağır, sıkıcı ve anlamsız sanıyoruz.Ve kulluğumuz da böyle kör ve sağır oluyor. Pencereleri kapalı yürüyoruz Allah’a. Vakit kaybetmeden kitaplara ve güzelliklere koşmalıyız.
Her gün bir kitap, her gün bir mucize ile tanışmak...