nur

nur
@nursensaa
öğrenecek çok şey var ya
günün en güzel saati:gecenin bir yarısı,bitirmek üzere olduğum kitap,çilekli süt,fıstıklı sucuk.
Reklam
Benim b12 düzeyi 220 filan her günüm silik geçiyo zaten

Günlük Sorular

@Sorularla1K
·
Gecenin sorusu:
-Bir günlüğüne hafızandan bir şey silebilseydin neyi silersin? Soru @Elagozlerinevuruldum'tan
1000Kitap
sabah çalistim akşam kazandığım paranin üç katiyla alisveris yaptim üstüne popeyesta yedim sefam olsun hak ediyorum her milimini bu dik gülüşün
İnsanların kendilerine ay ben komiğim ay ben güzelim ay ben akıllıyım demesi o kadar salakça ki DEĞİLSİN KANKA DEĞİLSİN KENDİNİ Bİ HALT SANAN BOŞ TENEKENİN TEKİSİN SADECE ÇOK GÜRÜLTÜLÜSÜN ASLINDA EZİKSİN. Özgüven bu değildir arkadaşlar. Olayı çok yanlış anlamişsiniz.
Bir süredir toparlanmaya çalışıyorum hala çalisiyorum
Reklam