İnsanların kendilerine ay ben komiğim ay ben güzelim ay ben akıllıyım demesi o kadar salakça ki DEĞİLSİN KANKA DEĞİLSİN KENDİNİ Bİ HALT SANAN BOŞ TENEKENİN TEKİSİN SADECE ÇOK GÜRÜLTÜLÜSÜN ASLINDA EZİKSİN. Özgüven bu değildir arkadaşlar. Olayı çok yanlış anlamişsiniz.