nur

nur
@nursensaa
öğrenecek çok şey var ya
Bu çalışma hayatındaki insanları gerçekten anlamıyorum. Aynı çatı altında para kazanmaya çalışıyoruz hayat standartlarımız ortada herkesin binbir derdi var herkesin ailesi problemli herkesin okulu zor herkesin geçim sıkıntısı var. Neden zehir etmeye çalışıyorsunuz. Herkes birbirini sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda. Herkes işini düzgün yapsa iletişimi düzgün kursa zaten sorun kalmayacak ki. Bu sorunlar havadan yağmıyor ki biz sebep oluyoruz yine biz çözmeliyiz. Güzel ahlakla çözülmeyecek hiçbir şey yok ya. Bu kadar basit bu kadar net ya
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gözüm görmesin ama tırnağın da kırılmasın’ ı canli dinlemiş olmanın mutluluğuyla uyicam bu gece
sözün derinsizliği etkisizliği edebisizliği hakkında…✍🏻✍🏻

Ercan

@siyahbeyazzzz
·
"Sakın unutma, birbirimize deli gibi âşığız. O yüzden canın istediği zaman beni öpebilirsin."
Sayfa 268·Kitabı okudu
Alıntı
Börekçide çalisiyorum en sevdiğim yan hak sınırsız börek yiyebilmek
maddi durumumu yoluna soktum derken Trendyol plus üyeliğimi iptal etmeyi unutmusum paramı geri istiyorummmmmmmmm