Bu çalışma hayatındaki insanları gerçekten anlamıyorum. Aynı çatı altında para kazanmaya çalışıyoruz hayat standartlarımız ortada herkesin binbir derdi var herkesin ailesi problemli herkesin okulu zor herkesin geçim sıkıntısı var. Neden zehir etmeye çalışıyorsunuz. Herkes birbirini sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda. Herkes işini düzgün yapsa iletişimi düzgün kursa zaten sorun kalmayacak ki. Bu sorunlar havadan yağmıyor ki biz sebep oluyoruz yine biz çözmeliyiz. Güzel ahlakla çözülmeyecek hiçbir şey yok ya. Bu kadar basit bu kadar net ya
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!