nur

nur
@nursensaa
öğrenecek çok şey var ya
İnşirah olmasa halim yamandı
Reklam
Artık,hayatla barıştım. Her şeyi tekrar seviyorum. Kamran,bir akşamüstü, kalbime gömdüğüm o zavallı minimimileri öldüren sen olduğun halde bu gece, senden bile eskisi kadar nefret etmiyorum.
Evet,dünyada bu gözyaşlarından daha manasız şey olamaz. Bunu anlıyorum. Fakat buna rağmen, hâlâ şimdi,bu satırları yazarken kirpiklerimden yaşlar süzülüyor,önümdeki defter kağıdını fiske fiske kabartıyor.
-biliyor musun Feride,beni bedbaht ediyorsun dedi. Kendimi tutamadım: -şimdiden mi? dedim.
Sevecek bir hakiki insan bulanlara şaşmak lazım... Çünkü onun bir hayalini bile bulmak o kadar güç,o kadar güç ki...
Reklam