Ah bu erkekler! Hepsinde aynı gurur,aynı kendini beğeniş. Bizim de bir kalbimiz olduğunu,bizim de "mutlaka"isteyecek bir şeyimiz olabileceğini, bir türlü akıllarına getirmek istemiyorlar.
Çalıkuşu
Hayatın bir felaketten sonra daima bir saadet verdiğini,o güzel darbımeselin söylediği gibi,ayın on beşi karanlıksa on beşinin mutlaka aydınlık olacağını bilmiyor değildim.
Çalıkuşu