Nursima A

"Çok yaşa,altına işe." Dua mı beddua mı tartışılır ama eskilerden bir şeyler öğrenmek çok kıymetli.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fabrikada iki hafta mı yoksa intihar mı,yazmama daha çok engel olur? F.Kafka

Nursima A

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
3 saatte okudu
·
2025 19. kitabı
Ataol Behramoğlu
8.3/10 · 1.257 okunma
.. Oysa insan olmak Çoğalabilmektir başkalarıyla İnsansın,birinin canı yanarken Senin de canın acıyorsa ... Ataol Behramoğlu
Anne
Bütün bir hafta, aralıksız Annemin görüntüsü geçti gözlerimden Kolunda ağır çamaşır sepeti Çatı katına tırmanırken Ve ben yaramaz, delişmen çocuk Bağırır, tepinirdim yerimde Bıraksın da koca sepeti Çatıya beni taşısın diye O, söylenmeden, bana bakmadan Çıkar, sererdi çamaşırları Göz kamaştıran aklıkta çamaşırlar Sallanır, döner, hışırdarlardı. Ağlamak için çok geç şimdi; Annemi uçuşan kır saçlarıyla Görüyorum gökyüzü sonsuzluğunda Göğün suyuna katarken çivitini... Atilla Jozsef