"Ya çocuklar?" diye sordum, başımla üstü başı kan içinde olan görgü tanıklarını işaret ederek. Meslektaşım onlara baktı, biraz düşündü ve "Çocuklar dirençlidir. Düzelirler," dedi. Hâlâ genç olduğum ve büyüklerime saygılı davrandığım için bilgeliğini kabul etmiş gibi başımı salladım ama içimden bas bas bağırıyordum. Tam aksine, çocuklar yetişkinlere kıyasla travmaya karşı daha savunmasızdır.