"Hepsi aynı. İnsan Tanrı'yı kendi suretinde yaratmıştır, bu yüzden ona aşk duyması doğaldır. Şu panayırlardaki insanın görüntüsünü tahrif eden aynaları bilirsiniz. İnsan kendisini sevimli, güçlü, adil ve bilge gösteren, güzelleştiren ayna da yapmıştır. Bu kendi hakkındaki fikridir. Onu sadece güldüren panayır aynasında kendisini daha kolay tanır, ama diğerinde kendisini ne kadar çok sever."