Çalışanla çalıştıran birbirlerine açık olabilirlersa iki tarafta kazançlı çıkar. Şükürler olsun gerçek hayatın gerçek kurallarının buna izin vermeyeceğinin farkındayım. Panda gibi yatsan da karınca gibi çalışıyor görüneceksin. Patron da kullarına eşek gibi çalıştırıp eşekten beter yaşatmak istediğini belli etmez. Bu memlekette yatırım yapmak kutupta buz satmaktan zordur. İşverenler sırf çalışanlar aç kalmasın diye çırpındığını söyler ama bunların böyle olmadığını kavrayabilecek yaşta ve zekayadayım.