Murakami abinin 6 kitabını okudum. Belki de en az beğendiğim kitap bu oldu diyebilirim. Arkadaşlarınin birden bire yalnız bırakmasi sonucu ölümü düşünen bir gencin yıllar sonra arkadaşlarıyla yüzleşmesi. Bilemiyorum belki Tazaki bana benziyor diye mi? Olabilir. Ben de onun gibi kendimi çekici bulmaz, sıradan görür ve bensiz daha iyi olurlar düşüncesinde biriyim. Belki de ondan...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İlahi çocuk, bu gün battıysa yarın daha güzel doğar. Bunun için ağlanır mı?" Kitabın son cümlesi bu. Hayatımın bir dönemini anlatan pamuk ipliği kadar umuda sarilmami sağlayan cümle. Belki de bu yüzden bu kitabın bende yeri çok ayrı.
Gün BatarkenErcüment Ekrem Talu · Kültür Bakanlığı · 199064 okunma