Düşünce tarzımda tuhaf olan ne, dürüstçe söylersem, hiç bilmiyorum. Bana göre, ben gayet normal şeyleri gayet alışıldık bir şekilde yapıyorum. Ama herkes benim yaptıklarımın çoğunun anormal olduğunu söylüyor.
“Başka biri olabilmek eğlenceli bir şey mi?”
“Tekrar kendine döneceğini bilirsen,evet.”
“Kendinize dönmeyi istemediğiniz zamanlar olmadı mı peki?”
“İnsanın kendinden başka dönebileceği bir yer var mıdır ki?”