Başta ilginç bir kitap okuyacağımı düşünmüştüm. Sayfalar ilerledikçe ise, “Ben ne okuyorum şu an?” oldum. Kitapta tecavüz güzellemesi var, hem de bol bol. Bir de yazarın bu sapkın erkek karakteri yaratırken araya hiç de gerçekçi olmayan kahramanlıklarını serpiştirmesi bana geçmedi açıkçası. Çocukları pedofili ağından kurtarmak için çırpınan bir karakterin herhangi bir kadına tecavüz etmesi, takıntı haline getirip sürekli takip etmesi, dolabında saklanması… Ne alaka cidden ya? “Aşk” diye bastırıp durmasına hiç girmiyorum. kadın karakterin büyük büyükannesinin bıraktığı sırrı çözmeye çalışması hikayeye devam etme motivasyonum oldu. Ama kitabın ortalarına doğru pes edip bırakma kararı aldım. Okumazsam bir şey kaybedeceğimi düşünmüyorum. Dark Romance böyle bir şey değil hem yabancı yazarları hem de Türk yazarları bu konuda tokatlamak istiyorum kendinize gelin aq çok sinrlndm nyse kimse okumasın (gidip dark romance ın tanımına bakmanızı öneririm bu arada. Dark romance diye önümüze taciz tecavüz rahatsız edici erkek karakter ne varsa koymanızdan bıktık)