Benim onurum için başka insanların endişe etmeleri son derece nahoş ve ben buna alışık değilim. Ayrıca onur kırılgan bir şey olabilir, ama ben değilim!
Ama az önce beni öylesine dehşete düşüren duyguya yol açan, bu kızlarin hem erkekler hem de kendi cinsleri tarafindan -sanki düşman bir ülkede yaşıyorlarmış gibi- aynı şekilde gözden çıkarılıyor olduklarını görmemdi. Erkeklerin yüzlerinde gördüğüm kibir yüklü aşağılamayı daha önce hiçbir yerde görmemiştim; ne de diğer kızların bakışlarından okunan, bir hemcinslerinin zarar görmesinden duydukları aşağılayıcı memnuniyeti. Hem de bunu bu kafede, kendi gibilerin arasında, bir anlamda kendi mekânındayken yaşadı. Dışlandı!