“Yüzlerinin ateşte evirilip çevrileceği o günde diyecekler ki: Eyvah bize! Keşke Allah‟a ve Resul‟e itaat etseydik.Ey Rabbimiz! Gerçekten biz yöneticilerimize ve büyüklerimize itaat ettik.Onlar da bizi yoldan saptırdılar.Rabbimiz! Onlara azaptan iki kat ver ve onları büyük bir lanet ile lanetle.”
(33, Ahzab/66-68)
Nefislerinize bir bakın ve La ilahe
İllallah‟ın hakikatini öğrenmeye çalışın. O, Allahu Tealâ‟nın,öğrenilmesi için Âdemoğluna emrettiği ilk şeydir.Abdesti ve namazı bozan şeylerden önce,Tevhidin şartlarını ve onu bozan şeyleri öğrenmek gerekir. Çünkü Tevhidi bozulan kimsenin abdesti de, namazı da geçerli değildir…
İslam‟a bağlı olduğunu iddia eden kişilerin de çoğu La ilahe İllallah‟ın anlamını düşünmüyorlar.
Bu kelimenin gereklerini, Şartlarını ve onu ortadan kaldıran şeyleri bilmiyorlar.
Demokrasiyi kabul eden ve onunla mutabakat sağlayan bir kimse aslen yasama yetkisini
anayasanın maddelerine uygun bir şekilde kendi üzerinde görmüş ve bu yasaların tek ve kahhar olan Allahu Tealâ‟nın yasalarına tercih edilmesini kabul etmiş demektir.