İlk kitap kadar akıcı değildi ama güzeldi. Arın'ın Ariana ile olması -Nova ilmekteyken nispet yapar gibi- sinir bozucuydu ama Daren ve Nova'nın ilişkisini hâlâ anlayamadım ama çok tatlılar Amon'u yıkmaları iyi oldu ama keşke tanrıçalar geri gelmeseydi sinir bozucular.
Işıl'ın hislerinin maalesef ki gerçek olması çok üzdü özellikle babasının ihaneti ve arkadaşları onu bir enkaza çevirmişken Oflaz'ın onu toplamaya çalışması ama Oflaz'ın acılarının göz ardı edilmesi biraz üzdü ama en sonunda Işıl, Oflaz'ı fark etti ve onun için elinden geleni yaptı işte gerçek aşk bu...
Kitap çok güzel ama charlotte'ın iki kardeşin arasında kalması ve birinin ölmüş olması beni üzdü hani zaten ikisiyle olamazdı ama Ike benim favorim oldu sevdiği kadına asla dokunamaması ve hissedemememesi üzdü... Ama çok güzel ve akıcı