Görüp, dokunup ele geçirebileceğiniz güzelliği seviyorsunuz, mahvedebileceğiniz güzelliği.. Üstelik bunu yapıyosunuz da. Ama hayatın gözle görülmeyen güzelliklerine dair hiçbir şey bilmiyorsunuz. Hayatın sırrını kaybetmiş durumdasınız. Ah, sizin İngiliz sosyeteniz bana sığ, bencil ve budala geliyor. Altına bulanmış bir ölü gibi oturuyor. Her şey yanlış, tamamen yanlış.
Hepiniz başkalarının sırtından yaşayıp, geçinip giderken fedakarlığa dudak büküyor ve sırf bir süre daha seslerini çıkarmasınlar diye yoksullara ekmek atıyorsunuz.