Bu kitap( şiir) hakkında düşüncelerim oldukça karışık. Aslında birçoğumuzun dünyasından geliyor birçok kadının. Ama bir o kadar da uzak. Çünkü şiirden ziyade bir günlük havası veriyor. Taşan duyguların satırlara dönüşmesi hissiyatı. Biz bir kadın olduğumuz için değil insan olduğumuz için var olduğumuzu gösteriyor birazda. Toplum yargıları beklentiler kırıklar ve yeniden ayağa kalkmak. Hepsi burda toplanmış. Boş vaktinizde okumanızı tavsiye ederim.
İnsanlar karşılık veren kadınlara inanmazlardı. Bir erkek birine saldırdığında, öfkesine hakim olamadığını ya da berbat bir hata yaptığını söylerdi. Aynını bir kadın yaptığındaysa psikopat olurdu.