Çiçekler hiçbir şeyin kalıcı olmadığını ögretir bize; ne güzellikleri kalıcıdır ne de solgunlukları ; çünkü sonradan yeni tohumlar verirler. Mutluyken de üzgünken de hatırla bunu.Her şey geçip gider, yaşlanır , ölür ve yeniden dogar.
Bize hiç bir şey yapılmadı, yalnızca tam bir hiçliğin içine koyulduk, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhunu hiçlik kadar baskı altına alamaz