Ofeliya

Ofeliya
@of3liya
Bu yüzden zaman iyi gelir diyenlerden nefret ediyorum. Zaman ne olursa olsun durmaz ve acımasızca akıp gider. Acımasız olan şey iyi gelir mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevdiğim insanların ağlamasına dayanamıyordum. Benim ruhumdan bir şeyler koparıp, kendi gözlerinden akıtıyorlardı sanki.

Ofeliya

, 1000Kitap'a katıldı.