Ofeliya

Ofeliya
@of3liya
“Aslında insanı en çok acıtan şey, hayal kırıklıkları değil! Yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır.” *Dostoyevski
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı kitapların son sayfaları çok sevdiğin bir insanı kaybetmek gibi..
1000Kitap
Ben şarkı söylerken, hayal kurarken duymam ki hiçbir şeyi...
Hikaye
“Davranışa yansımayan hiçbir şeye en ufak inancım kalmadı artık. Bana dünyanın en güzel cümleleri de kurulsa, ben karşımda ne gördüğüme bakıyorum. Hiç yanıltmadı.”
Edebiyat
Kötü bir huyum var benim. Artık böyle mi yetiştirildim yoksa Tanrı mı beni böyle yarattı, orasını bilmiyorum. Bildiğim tek şey şu: "Başkalarının mutsuz olmasına sebep oluyorsam, bilin ki ben de onlardan daha az mutsuz değilim."