“Davranışa yansımayan hiçbir şeye en ufak inancım kalmadı artık.
Bana dünyanın en güzel cümleleri de kurulsa, ben karşımda ne gördüğüme bakıyorum.
Hiç yanıltmadı.”
Kötü bir huyum var benim. Artık böyle mi yetiştirildim yoksa Tanrı mı beni böyle yarattı, orasını bilmiyorum. Bildiğim tek şey şu: "Başkalarının mutsuz olmasına sebep oluyorsam, bilin ki ben de onlardan daha az mutsuz değilim."