EZEL

EZEL
@ofelya0
Ancak dünyada kalıcı bir şey yoktu asla, dolayısıyla mutluluğu artık ilk dakikadaki gibi değildi .
Reklam
Bana göre düşünceleri, duyguları ve izlenimleri bir başkasıyla paylaşmak dünyanın en büyük nimetlerinden biridir.
Sevgilimi bir saat görmesem Bir yıl görmedim sanırım. Yaşamaktan nefret eder, Yaşayamam sanırım.
Evet doğru... Ben hayatın serseri bir yolcusundan başka bir şey değilim! Fakat ya siz? Acaba siz, benden başka ve benden fazla bir şey misiniz?
Reklam