Offf off of…
"Doğumumuzdan önceki o sonsuz zaman boyunca yoktuk ve bu durum bizi hiç korkutmuyor, canımızı yakmıyor. Öyleyse ölümümüzden sonraki o sonsuz yokluk zamanı neden bizi korkutsun? Ölüm, doğanın bize 'Oyun bitti, artık dinlenme zamanı' deme şeklidir." Arthur Schopenhauer
İnfak eden baba Selim Erdoğan Ankara Etimesgutta yaşıyor yıllardır yalnız yaşamaya alışıktı o günde sevdiğinin yanına gidecekti yola çıkmak için niyetini aldı abdest ile kendisini temizledi tövbesini getirdikten sonra çiçekçi feyyaz ustaya Selamını verdikten sonra hoşgeldin diyerek feyyaz usta onun selamını güzel bir tebessüm ve güzel bir çay ikram etti belkide kaybolan adetlerimizden birisi idi pazarcının çürük malı arkaya sağlam ürünü ise öne istif ettiği bir devirde esnaf ahlâkının ve esnafın güler yüzü tebessümü her zaman dükkanın bereketiydi ancak bu ahlâk unutulduğu için Ankarada çoğu dükkân kepenk indiriyordu Selim bir bahçeye giriyordu bazı yerler çiçek ve gül kokarken bazılarından hiç koku gelmiyor bazılarında en güzel çiçekler papatyalar yetiştirken bazı topraklar ise oldukça kurak ve ıssızdı Peygamberimiz SAV Kabir, ya cennet bahçelerinden bir bahçe yahut cehennem çukurlarından bir çukurdur buyurmuştu Selim Erdoğan tam 10 yıl olmuştu eşini toprağa vereli ona veda edeli 10 yıldır eşini tek bir gün bile yalnız bırakmamıştı her sabah ilk önce abdestini alır namazını kılar ve eşinin yanına gelir kabirdeki gül kokusunu koklar toprakta yetişen binlerce papatyaya eliyle dokunur göz yaşı ile sulardı o papatyaları var mıydı acaba böyle masal kahramanları Ve Rabbin, anaya, babaya iyilik etmenizi hükmetmiştir. ikisi ihtiyarlık çağına ererse onlara üf bile deme, azarlama onlara güzel ve iyi söz söyle.İsrâ Suresi 23. Ayet Selim Erdoğan yetim büyümüştü küçükken annesini kaybedince babası ona bakmış ancak babası da alzheimmer a yakalanınca hayatın tüm zorluğunu tek başına çekmek zorunda kalmıştır anne ve babanızın kıymetini bilin öf bile demeyin ayetinin hikmetini iyi bilin ayetinin kıymetini iyi bilin Selim onu yetiştiren babasının hakkını ödeyebilmek için hiç bir
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Off offf offf of... Bu çile değil de ne¿
Bazen deriz ya öfff... Yaptığımız işteki yılgınlığımız olarak belki kabul edilebilir ama karşımızdaki için ne ağır sözdür o öfff... Çünkü bu hep insanın nankör fıtratından kaynaklanır ki o da empati kurmayı, düşününceli olmayı unutturur bize. Öff dediğimiz kişiler ya düşünemediğinden, ya akıl edemediğinden, ya beceremediğinden, ya gücü yetmediğinden bıktırır, usandırır insanı. Halbuki biz onların yerinde olsaydık, Öff denilmenin ne kadar acı, çaresiz hissettiren, hayattan soğutan, yaşama sevincini öldüren, kendini değersiz hissettiren basit! bir kelime olmadığını anlardık. Yaradan ne güzel demiş; öf bile deme diye...
Kaan'cim saygılar efsanesin :D
Belliydi zaten kacışından , Ne söylesem boş beni göremezsin , İçinde bir ses ama secemezsin , Hani özlersin geri donemezsin of offf ki ne off
Şarkı sözü
Of Off Offf Offff Offfff Offffff