📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- "Mutlu musun Lil? Bunu bilmek istiyorum."
- "Bilmiyorum anne. Bu tür kelimeleri anlamıyorum. Sen mutlu olup olmadığını nasıl anlıyorsun? Artık kendime mutlu olup olmadığımı sormak için çok geç. Sanırım, ben de herkes kadar mutluyum. O kadar!"
"Benim doğmama izin verme, lütfen," diye mırıldandı bebek, sesi denizin derinliklerinden geliyormuş gibiydi. "Doğmak istemiyorum. Dışarısının nasıl bir yer olduğunu gördüm ve doğmak istemiyorum. Bu konuda çocuğun da söyleyeceği şeyler olmalı elbette."
"Doğmak insanoğlunun kaderidir oğlum," dedi kadın melankolik bir sesle; parmaklarıyla yavaşça karnına dokunuyordu. "Doğmak, yaşamak, çalışmak, sevmek, acı çekmek ve ölmek. Bunların hepsi bir trajedi, ama ilk ve en büyük trajedi doğmak."