"Bazen kendi kendime; sen napıyorsun, neyin savaşını veriyorsun? Bıkmadın mı çabalamaktan, direnmekten. Yorulmadın mı..?
Ama sonra... Hayır hayır bu sen değilsin, bunlar senin sözlerin değil. Sen nelerin üstesinden geldin? Önüne birkaç tane ağırca taş çıktı diye pes mi edeceksin..? Sen, en büyük intikamını başarınla göstereceksin. Kendine gel alırım ayağımın altına." Diyorum. ( Lütfen artık birşeyler yolunda gitsin, buna çok ihtiyacım var... Sürekli iyi görünmekten yoruldum... 😔)