Ben böyle fırsatçı bir toplum daha görmedim. o kadar afet oluyor, insanlar ölüyor yinede akıllanmayıp bu milleti daha nasıl kazıklayabiliriz diye düşünüyorlar. yazık, gerçekten yazık... Afet ve felaketlerden çok, insanın insana verdiği zarar daha yakıcı ve yıkıcı oluyor... Vallahi billahi sömürdünüz, sömürdünüz....