"Gideceğiz buralardan uzaklara" dedi.
İyi de ben bülbülüm!
Ne gökdelenler ne alafranga şarkılar isterim.
Şöyle bir yudum kahve olsa kafidir." ☕
@Sultan_korkmaz
Bu depremle şunu anladım ki burada kocaman yüreklere sahip binlerce kişi var . Ne olacağımız başımıza ne gelecek bilinmez o yüzden derim ki kim hangi şehirde yazsın ki başka bir kötü olay olduğunda en azından olan yerdeyseniz sizi bulmak için destek olalım.
Bu bağlam da ben İstanbul ya siz hangi şehirdesiniz .