Bazen birinin sözleri öyle derinden keser ki seni, kelimeler boğazında düğümlenir.Kendini savunmaya , hikayenin kendi tarafını anlamaya çalışırsın ama çıkan tek şey sessizliktir.Onlara öylece bakakalırsın.Nasıl bu kadar incitici, bu kadar acımasız bir şey söyleyebildiklerini merak edersin.Zihnin öfke, acı ve ihanet düşüncekeri ile dolup taşar.Ama ağzın kilitlenmiştir ve yapabileceğin tek şey, onlara öylece bakıp nasıl bu kadar kalpsiz birine dönüştüğünü düşünmektir.