kitap hayli hacimli ama öylesine çabuk bitti ki..kitap bilinenin dışında...bu yüzden bence burada durup bir bakmak gerek..doğrusu eseri elime alınca mağara adamları ile karsilacagimi hiç sanmazdim..evet yanlış duymadınız eser mağara adamlarından ve onların yaşadığı bir dizi olaylar silsilesinin bir oruntusunden ibaret...asıl kahraman Plüton ve onun başına gelenler akıl alır gibi degil..daha fazla bilgi vermek isterdim ama eserin tadı damağımda kaldığından bana kalsın istedim... inşallah devamı gelir ancak kahramanın aramızdan ayrılmış olması beni birazcık üzdü...kendinizi klasik okurken bulacaksınız.. alın okuyun ve okutun...