Eğitim bir ticarethane, okul bir işletme, öğrenci ise müşteri değildir.Eğitimin niteliği, öğretmenin çalışma koşullarına bağlıdır;taban maaş hakkı, öğretmeni insafsız piyasa koşullarından koruyacak biricik güvencedir.Eşit işe eşit ücret ilkesi temeldir,öğretmenlerin hakları pazarlık konusu edilemez.Ancak maalesef okullarda ihtiyaç olmasına rağmen ataması yapılmayan , özel okullarda kölelik şartlarında çalıştırılan ,tek bir öğrencinin verdiği parayla maaşları karşılanabilecekken emeğinin hakkını alamayan öğretmenlerimiz hakları için mücadele ediyor , dayak yiyor ve yalnız bırakılıyor,şu an açlık grevindeler.Desteğimiz onlardan yana.Öğretmen yalvarmaz, öğretmen boyun eğmez, öğretmen el açmaz,öğretmen ders verir!