ogretmengineer

ogretmengineer
@ogretmengineer
Ben de dayandım zaten; bekledim, her geçen günü sayarak bekledim…
Sahip olma, kendine düşkünlük amacıyla başkalarını dışlamanın uç noktasıdır.
Sayfa 203·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Reklam
İnsanlar bilgi peşinde koşarlar ama farkına varmazlar, bilgelik de ifade edilmeyi bekler.
Sayfa 197·Kitabı okudu
1000k
Onlar yaşlandıkları için şenlikler yapmıyorlardı, önem verip kutladıkları tek şey, sadece daha iyi olmaktı.
Sayfa 188·Kitabı okudu
1000k
Her düzeydeki sınav, sen onu geçene dek şu veya bu biçimde yinelenir.
Sayfa 178·Kitabı okudu
Reklam