ogretmengineer

ogretmengineer
@ogretmengineer
Ben de dayandım zaten; bekledim, her geçen günü sayarak bekledim…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç kimse işe yaramayacak kadar yaşlanmaz.
Sayfa 142·Kitabı okudu
Arkamızda bırakabileceklerimizin ve kendimize katabileceklerimizin sınırı yoktur.
Sayfa 142·Kitabı okudu
Yenilikler, ancak onlar için yer açtığınız zaman yaşantınıza girebilirler.
Sayfa 135·Kitabı okudu