ogretmengineer

ogretmengineer
@ogretmengineer
Ben de dayandım zaten; bekledim, her geçen günü sayarak bekledim…
Sen, "daima" ne kadar uzun bir zaman sürecidir, biliyor musun?
Sayfa 89·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Konuşmak, yürek ve akılla yapılır.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Arzulanan şey mutluluğun heyecanıdır, nesnenin kendisi değil.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Hiçbir şey rastlantısal, anlamsız ya da yanlış değildir. Sadece yanlış anlamalar ve ölümlü insana henüz açıklanmamış sırlar vardır.
Sayfa 71·Kitabı okudu
İnsan yüreğinden akan tek şeyin kan olmadığını öğrenmiştim.
Sayfa 70·Kitabı okudu