ogretmengineer

ogretmengineer
@ogretmengineer
Ben de dayandım zaten; bekledim, her geçen günü sayarak bekledim…
Bizi anlayacaklar mı albayım? Sesimizi duyurabilecek miyiz? Yoksa bir tecrübe tavşanı ya da bilinmeyen bir bilim adamı gibi kendimizi kendi üzerimizde deneyerek yok olup gidecek miyiz?
Sayfa 418·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü en büyük hazinemiz aklımızdır.
Sayfa 417·Kitabı okudu
Kendini aşırı uçlar arasında kaybetme.
Sayfa 415·Kitabı okudu
Kendimize gelmemiz, kendimizi tanımamız için bizi iyice hırpalayın. Artık kaybedecek durumda değiliz. Bu ülkenin artık kaybetmeye tahammülü yok. Kendimizi tanıyalım da sonunda yok olalım, zararı yok.
Sayfa 415·Kitabı okudu
Bu yüzden de kaybediyorduk. Zaten hangi yüzden kaybetmiyorduk ki?
Sayfa 414·Kitabı okudu