Kitapla ilgili içerik bilgisi vermek yerine bende oluşturduğu o güzel duygulardan bahsetmek istiyorum. Kitap bitince kapatıp göğsüme koydum, gözlerimden iki damla yaş süzüldü. Çocuklar, o güzel duygular, küçücük kalplerdeki kocaman duygular.. Beni etkileyen nadir kitaplar içinde yerini aldı. Kesinlikle okuyup okutturun