Ne okuduğunuzu sorgulamıyorum. Bana neden kitap okuduğunuzu anlatın. Niye okuyorsunuz? Gelişmek mi istiyorsunuz? Şaşalı cümleler kurmayı mı istiyorsunuz? Ruhunuzu kemiren sancılardan mı kurtulmak istiyorsunuz? Tarih sahnesinde gezintiye çıkmak mı istiyorsunuz? Yaradılışı mı sorguluyorsunuz? Gerçekten niye okuyorsunuz? Derdiniz nedir? Siz bunu kurcalarken ben de kendime bir bakış açısı kazandırmak istiyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap mükemmel bir hikayeyle başlıyor. Hikayeden yola çıkarak Abdullah ve Peri adında birbirine bağlı iki kardeşin ayrı kalmaları ve en sonda buluşmalarına kadar geçen çeşitli öyküler sunuyor. Kitap akıcılık yönünden "ehh" diyebileceğim bir kitaptı. Sebebi ise konuyu çok dallandırması ve fazlaca karakter öykülerine girişmesiydi. Ne zaman "bu bölümde kavuşacaklar" desem yeni bir hikayeye geçti anlayacağınız. Sonlara yaklaştıkça yazar da sıkılmış yazmaktan dediğim oldu. Ama eninde sonunda bitti. Güzel acı dolu bir hikayeydi. Tavsiye eder misin diye sorarsan. Biraz daha yaşlanmayı bekle derim.
Kitap mükemmel bir hikayeyle başlıyor. Hikayeden yola çıkarak Abdullah ve Peri adında birbirine bağlı iki kardeşin ayrı kalmaları ve en sonda buluşmalarına kadar geçen çeşitli öyküler sunuyor. Kitap akıcılık yönünden "ehh" diyebileceğim bir kitaptı. Sebebi ise konuyu çok dallandırması ve fazlaca karakter öykülerine girişmesiydi. Ne zaman "bu bölümde kavuşacaklar" desem yeni bir hikayeye geçti anlayacağınız. Sonlara yaklaştıkça yazar da sıkılmış yazmaktan dediğim oldu. Ama eninde sonunda bitti. Güzel acı dolu bir hikayeydi. Tavsiye eder misin diye sorarsan. Biraz daha yaşlanmayı bekle derim.