Zaten benim umutlandığım falan yok, eğer karar verme yetkisi başkalarının elindeyse ve biz bu kararı şu ya da bu yöne çekemiyorsak, yapabileceğimiz tek şey beklemektir
Hayatta bazı şeyler kendi kendilerini tanımlar, örneğin belirli bir adam, belirli bir kadın, bir sözcük, bir an, bunları aktarmak insanlara ne anlatmak istediğimizi belli etmek için yeterlidir