Oğuz Gürbüz

Oğuz Gürbüz
@oguzgurbuz1
Kime 'iyi ki varsın' dediysek, ne iyiliği kaldı, ne de varlığı..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başka havalar getir bana. İçinde biraz bahar olsun, Biraz sen, Biraz da cumartesi. Turgut Uyar
Desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır, Rüzgarların en ferahlatıcısı senden esiyor, Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini. Ormanların en kuytusunu sende gezmekteyim.. Cahit Sıtkı Tarancı
Bir yaram var! Ona merhem vurman, Bir hayaldir ki gönülden taşıyor. Ayırırken bizi yollar ve zaman, Sana kalbim daha çok yaklaşıyor. Hüseyin Nihâl Atsız