Caria

Caria
@ohcaptain1mycaptain
Puan vermedi·128 syf.··
2022 1. kitabı
Merhabalar Ben çok büyük bir Audrey Hepburn severiyim biraz onun etkisi ile almıştım kitabı. Okurken çok iyi vakit geçirdiğim bir kitaptı filmini izlemiştim ilk, çok güzeldi kitabı da çok güzeldi genelde bilirsiniz filmler düş kırıklığına uğratır. Romantik kitaplar okuyan bir okur değilimdir genelde ama bu kitap kalbimde çok farklı bir yere sahip
Tiffany'de KahvaltıTruman Capote · Sel Yayıncılık · 20082,140 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlığımı Yitirirken
Puan vermedi·109 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
Merhaba. Ben kitabı beğendim ne yalan söyleyim biraz ön yargılı bir giriş yapmıştım fakat beklentilerimin üstünde bir kitap oldu. Yazarın hayatından kesitlerin olduğu otobiyografi tarzı bir kitap. 2. Dünya savaşı görmüş bir yazar olduğu için empati yapmam be kadar zor olsa elimden geleni yaptım ve gerçekten çok güzel ele alınmıştı, hisslerini çok saf bir şekilde yazmış.Yazarın birkaç kitabını okuduğum zaman tarzını daha iyi kavradım. Bir hocam demişti ki japon edebiyatı bize uzak bir edebiyattır tabi ki haklı kısımları vardır iki farklı kültür sonuçta ancak bu durum kitabı okumanız için bir engel değil bence okumaya değer bir yazar Osamu Dazai.
İnsanlığımı YitirirkenOsamu Dazai · Sel Yayıncılık · 202060,4bin okunma