Şevval Öztürk

Şevval Öztürk
@ohelldorado
Yaşamak umrumdadır.
Kapı aralığında baktığımda, görebildiğim en güzel şeydir; yaşamak.
Reklam
Ah kardeşler gönlümün yükünü kaldıramıyorum...
Üzerimize bol bol yağan şey yalnızlık olmalı.
Bir kanepeye sığardık sevgiyle. Ne zaman dünyaya kapıldık biz?
Uçmayı öğrenemeden göçmeye mecbur kalmış bir kuş gibi kalbimiz.