Şevval Öztürk

Şevval Öztürk
@ohelldorado
Yaşamak umrumdadır.
Kendi halime, yalnızlığıma zalimce bir hayranlık duyuyorum. İçim kabarıyor, bıraksalar da ıssızlarda başım önümde, kendime gömülerek dolaşsam.
Reklam
Eskiden sadece kışlar soğuktu. Şimdi ise insanlar soğuk, yürekler soğuk.
Bize ağır gelen kendimizdir. Yolda, okulda, işte, başkaları ile birlikte taşıdığımız kendimiz.
İçimiz bir dolap değil ki açıp bakalım. Açıp gösterelim. Yine de anlatıyoruz ama.
Ruhumuz dar bir şeridin içinden sızılarla geçiyor.
Reklam