"Topladıklarının yarısından yararlanabilirlerse hoşnut kaldıklarını söyleyebilirlerdi, öteki yarısı karşısında ise şöyle diyeceklerdir, İnsanlar bunları nasıl yiyebiliyor, hiç anlamıyorum, rezillik herkes tarafından paylaşılsa bile, bazıları her zaman ötekilerden kötü durumda olur."