Bize öyle büyük bir aptallık bahşedilmiş ki birşeyleri başarabileceğimize inanıyoruz, her geçen gün parçalara ayrılıyoruz, yok ediliyoruz ve günün birinde bizde denize atlıyoruz ama tüm bunlar olurken o bitmek bilmeyen aptallığımız yüzünden birilerinin bize ihtiyacı olduğuna inanıyoruz belki bir gün kendimizi kandırdığımızı görmeyi başarıyoruz ama o zamanda herşey için çok geç oluyor.
"Teşekkürler güzel kız" diye fısıldadı terzi. Huzurun metrelerce yükseklikte bir ağacın tepesinde olmadığını bana hatırlattığın için. Huzur kaosun ortasında kalbin içindedir. Diğer her şey gibi içimizdedir.